3 apr. 2017

Heja HV

I lördags fick jag tag på biljetter till matchen mellan HV 71 och Malmö. Så kul! Det är alltid kul att se HV på plats i hallen. Vi började med att ta en öl på New york legends. Himla trevligt ställe! Sedan fortsatte vi till Kinnarps areana och fick se HV vinna med 5-2.

Efter matchen åt vi på Pipes of Scottland. Jag blev i vanlig ordning alldeles för mätt och fick i mig hälften av den goda hamburgaren.

Lördagskvällen tillbringade jag i soffan med barnen och en godisskål. Inte helt fel det heller.
 

Ikväll har jag sett HV på TVn tillsammans med hämtmat från Hot & Gott. Så dålig match. De förlorade i förlängning med 3-2. Men då hade jag råkat somna. Hur är det möjligt att somna i soffan när man tittar på HV. Jag som inte gillar att somna i soffan - men jag var så trött. Hade jobbat 7:30-18:00 och höll 7 utvecklingssamtal i rad på slutet, så luften gick ur mig. 

Så skönt att ha klarat av alla mina samtal och det kändes som att alla var nöjda och glada. Värt mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar