12 apr. 2017

God morgon!


 Vilken härlig morgon - trots regn på rutan. Jag vaknade pigg och utvilad 30 min innan kl skulle ringa, så jag han både duscha och drick första koppen cappuccino innan den ringde :) härligt! 

Jag skulle kunna hängt upp sig på regn, kallt och lång arbetsdag och en massa måsten... Men varför?! Jag älskar livet just nu och denna dagen med mina söner, förskolebarn och kollegor. Varför inte fokusera på det bra? Det är ju ändå måsten.



 

Jag är så mycket piggare nu för tiden dels på grund av träningen men också eftersom jag bor själv med barnen, varannan vecka helt själv. Det är jag som gör allt och jag behöver inte störa mig på någon annan. Egentligen borde jag kanske vara tröttare men jag känner mig pigg och lycklig. Helt angenäm känsla :)

Däremot skulle jag behöva mer fritid... Kreativiteten flödar och jag har flera fotoprojekt jag skulle vilja ge mig på och en tavla jag skulle vilja göra, men jag hinner inte,,,, än.

Der får bli lite skapande i Iphonen som de här två ordbilderna.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar