1 aug. 2016

Fylla jämnt - presenttips

Ganska snart fyller en person som är mig väldigt kär jämnt och jag funderar redan på vad jag ska köpa. Jag kommer självklart att göra ett eget scrappat kort som passar personen i fråga :) 

Presenten är svårare... Vad ger man en som redan har det mesta?!.... Presentkort tänkte jag... 

Så hittade jag Gåvokort hos Delicard

Jag tycker detta är en väldigt bra present, utan krångel. Det är enkelt att ge bort ett gåvokort. Personen kan sedan själv välja mellan en hel massa fint. Smidigt!

Det finns allt möjligt t ex ätbart, saker till köket, äventyrsprylar och magasin. Jag älskar de här:
 
Ett lyckat keramiskt möte mellan Rörstarnd och modehuset Filippa K. Mönstret heter pinstripe och är modernt, tidlöst och retro på samma gång. 2 muggar à 31 cl från Rörstrand.

Eller varför inte:
 
Spansk Manchego ost gjord på fårmjölk med fikon-, oliv- och muscovadomarmelad. Mums så gott!

 
Eller de här fina. Vackra glas från ittala. Jag behöver alltid nya glas.


Titta in själv och inpireras!

Så här går det till:

  • • Du väljer ett gåvokort
  • • Kortet levereras antingen till dig eller direkt till mottagaren via post eller mail
  • • Mottagaren går in på Delicard, beställer själv sin gåva och väljer leveransdag
  • • Paketet från Delicard levereras direkt hem till dörren eller till närmaste utlämningsställe

Jag passade på att köpa ett extra gåvokort för kommande bemärkelsedagar eftersom det går utmärkt att skicka tillbaka det (inom giltighetstiden) och få pengarna tillbaka. 

Smidigt att ha hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar