11 juli 2016

Mitt "sommarhus"

 

Detta är mitt hem på sommaren. Denna bilden är tagen tidigt i morse, ca kl 7:30. Regnigt och blött efter en natts regnande. Jag sover nästan alltid mycket gott i husvagnen, men inte i natt av olika anledningar.

*gäsp*

Denna veckan är det morgongympa kl 8:30 varje morgon och det ska jag gå på. Laddar med en cappuccino nu. Tur att jag har med mig träningskläderna :)

Enligt min app shapelink har jag inte tränat något pass i juli. Jag registrerar all träning över 30 min. Annars har jag bra marginal till mitt mål på 104 pass detta året (2/vecka). Jag har gjort 81 pass de första 6 månaderna och då har jag ändå opererat benet och varit sjukskriven några veckor. Bra fart. Det gäller att hålla farten u höst.

Träningen sitter i huvudet!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar