29 juli 2016

Hem och vända

I går var vi hemma i Jönköping. Josef hade en tid hos tandläkaren för att fästa kroken till tandställningen. Den lossnade samma kväll som han fäst den förra gången. Efter som vi åkt iväg till Halmstad då och inte varit hemma på en månad, har han varit utan tandställning sen dess.

Efter tandläkaren besökte vi det nyrenoverade biblioteket. Så fint! Vi lånade böcker både Josef och jag.

 

 

Efter köttbullelunch åkte jag tillbaka till husvagnen för att tillbringa mina sista tre semesterdygn här. Lillsonen ville stanna kvar hemma med mannen som jobbar.

Ps: tandställningskroken lossnade ikväll igen.. 1,5 dygn höll den :(

 

Jag har snart haft sex veckors semester, varav två i Grekland, så jag får egentligen inte känns såhär. Men på måndag är det jobb igen och det känns så där. Saknar kollegorna och barnen - men med detta underbara väder hade jag hörna varit ledig en vecka till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar