12 juli 2016

Härlig dag

Gårdagen blev riktigt härlig. Medan jag gjorde en timmes morgongympa tillsammans med ett trettiotal andra bröt solen igenom. Härligt! Vi hade sedan en solig dag :) Josef var på fotbollsskola och en timmes mountainbiketräning. Han tyckte det var roligt!

Jag solade och läste. Adam gjorde mig sällskap när han väl vaknat. Efter lunch spelade vi kort (skitgubbe) tillsammans, pojkarna och jag. 

Till middag gjorde vi tacos och efteråt var pojkarna och diskade medan jag städade förtältet. Adam gick iväg med kompisar på sommarpuls (för tonåringar) och Josef och jag såg en film tillsammans, The 5th wave. Det blev ganska sent eftersom Josef också var ute med kompisar och jag ville inte kalla hem honom när han hade så roligt.

Den nya tavlan med belysning som just nu pryder husvagnen :
 
Även om vädret är OK saknar jag värmen vi hade i Grekland. Varma sköna kvällar vill vi ha på sommaren. I dag blåser det riktigt mycket här och känns inte speciellt skönt än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar