25 juli 2016

Bästisen här

I dag har vi haft en härlig dag igen - jag är så glad att vi har möjlighet att vara på denna underbara plats precis vid havet.

Till och med jag har suttit i skuggan och ätit idag, för det har varit riktigt varmt. Sen har det hänt något :) Plötsligt kom den där dagen som vi inte trodde skulle komma... För den brukar inte komma. Dagen då havet plötsligt kändes ljummet och det var 24 grader och den STÖRSTA BADKRUKAN av alla badade, alltså jag. Det var ljuvligt i vattnet och jag badade tre gånger. Jag dom har varit här en hel sommar utan att bada ibland.

Josefs bästis Isak kom till oss idag. Hans mamma och storebror var med och vi fikade. Så roligt för pojkarna att ses! De har badat, spelat strandtennis, lekt på campingen, spelat sällskapsspel och ritat bland annat. Vi grillade majs och hamburgare. Vi 22:30 la de sig i våningssängen och somnade gott. Så fina killar.

Nu ska jag sova - nästa söndag vid den här tiden har jag ställt väckarklockan för att gå upp till jobbet nästa morgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar