15 juli 2016

Backklättring

I går morse var jag på morgongympa i solen, så skönt. Josef var på fotbollsskola och sedan var det dags för backklättring. Kul!

 

 

På kvällen var det idrottsgala. Så roligt! Denna sportvecka har helt fantastiska ledare.

Josef på scenen:
 

I dag har det varit avslutning på fotbollsskolan med turnering. Jag och Adam var där och tittade på Josef. Det är så roligt att se utvecklingen. Lagsport ger verkligen mycket kamratskap och glädje. Efter turneringen åkte vi in till Halmstad och åt lunch och glass. Sedan åkte vi till badet, simstadion Brottet. Jag hade lovat det i ett svagt ögonblick. Däremot hade jag inte lovat att bada och det var tur det :) för fy så kallt det var i vattnet. Vi var på badet länge och jag hade fika med. Nu är vi "hemma" i husvagnen igen. Adam tar en tupplur. Han blev ju väckt redan 10:30 idag :) :) för att kunna följa med och titta på lillebror.


 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar