3 maj 2016

Tidningar och inspiration

Jag gillar som bekant att pyssla, både hemma med mer "avancerat pyssel" och på mitt jobb på förskolan. Tyvärr har dygnet inte så många timmar så att de räcker till att pyssla så mycket som jag vill, men så fort jag får möjlighet pysslar jag. Jag fördelad min fritid mellan pyssel, träning och att läsa :)


Just nu har jag gjort flera enkla kort här hemma då det varit flera födelsedagar och annat att fira

Det kommer en födelsedag på söndag när mannen fyller år...

Jag hittade några otroligt enkla pyssel man gör av handavtryck/fotavtryck som jag tänkte göra med barnen på jobbet.Visst är de fina!?

                 Älskar Nemo fisken!

Nu ska jag berätta var jag hittade inspirationen till de här trycken, i tidningen 101 idéer som jag prenumerar på. En fantastiskt tidning med så många fina pysseltips. De flesta enkla och med material man har hemma.


Jag skaffade prenumerationen genom Tidningskungen En jättebra sida där du hittar en hel massa erbjudande, många utan frakt. Toppen!

#blogg100

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar