5 maj 2016

Lite längre

Ska försöka skriva ett lite längre inlägg. De senaste två veckorna har gått så fort. Det har varit mycket både hemma med familjen och på jobbet, roliga saker, men tidskrävande.
I dag är vi lediga och jag pustar ut. Vaknade väldigt tidigt av mannen som "stökade" i köket. Då satt jag med en cappuccino i Lamino fåtöljen i uterummet. Härligt! Lite senare hade sönerna och jag förflyttat oss till solen ute med en smoothie på banan/hallon/äpple och yoghurt.


Tyvärr blir det inte Gullbranna riktigt än eftersom Adam har en Lisebergsresa inplanerad i morgon. Men det gör inte så mycket för vi njuter här hemma.


Förra helgen var jag ju i Trelleborg på scrapbookingmässa/träff. Jag gjorde så mycket roligt! 

Som ett post-it block :)

Några kort:

Rätt många faktiskt... De flesta med gummiapan papper och stämplar.

#blogg100

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar