19 maj 2016

Förskolan

Hålla - vet ni vad det är för dag idag!?
Förskolans dag!

Vi har firat med besök av Pippi som gjorde ett Friskis pass med oss. Sedan körde en polisbil in på gården. Spännande! Vi fick se alla saker de har med sig och provsitta bilen. Sedan fick vi glass. Sedan ansiktsmålade vi alla som ville :)

Som förskollärare känner mig så stolt över att få vara en del av den svenska förskolan. Den är bra! Ur barnperspektiv.

Tänk att jag varje dag få möta underbara barn och föräldrar och föräldrarna lämnar det viktigaste och käraste de har till mig och mina kollegor. Så tacksam.

Ikväll hade vi gårdsfest med uppträdande, tipspromenad, fiskdamm och picknick. Josef fick följa med mig.

Vi fick present av barn och föräldrar:


Tack!!
#blogg100

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar