6 feb. 2016

Träningsflow - bättre än hög på socker

Träningflow?! Ja det är jag i nu tror jag. Fyra varierade pass avklarade denna veckan Yoga, ett gympass (kondition/styrka), Zumba och Body pump. Har tänkt köra ett Aqua och ett CX imorgon också.

                       Body pump

Idag ska jag testa och träna hemma tillsammans med sonen på Wii fit eftersom mannen spelar seriespel i helgen och jag vill inte släpa med lillsonen till gymmet. Nån som använder Wii fit förresten? Bra tips vad man kan träna på det? Jag har haft det i fem år men mest vägt mig på det.

Detta med mycket träning...Träningsflow kallas det visst!? Blir som ett knark när man kommer in i det. Bättre än att knarka socker!!! Innan var jag ständigt hög på socker - nu är det endorfiner som rusar i blodet.

14 pass blev det i januari och då tränade jag inte i början p g av bältros och magproblem... 5 februari hade jag tränat 4 pass. Jag hoppas jag får vara frisk så denna "trend" håller sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar