6 feb. 2016

Premiär!

I går var sonen och jag på biopremiär Alvin och gänget - Gasen i botten.


Men först jobbade jag och sen hämtade jag Adam och vi åkte till polisen och gjorde ett nytt pass åt honom. Vet ni att för att åka till Norge behöver man numera ha pass med?

Eftersom Adam skrapade upp hela ansiktet när han åkte slalom i Ulricehamn i torsdags skickade polisen oss att köpa täckkräm (foundation) på Apoteket att täcka skrapsåren med... Faktiskt tor jag inte det kommer synas på passbilden. Sonen gillade inte att få foundation i hela ansiktet.... Här är utan foundation...


Sen blev det bio. Jag hann inte äta mellanmål innan så vi köpte varsin subwaymacka och åt på bion + de obligatoriska popcornen.

Filmen var söt :)

När vi kom gjorde jag smoothie med alla möjliga nyttigheter i (som spenat och fänkål) men sonen trodde det bara var hallon/blåbär och drack glatt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar