18 feb. 2016

Ny kraft och nytt "hopp"


Fyllda av ny kraft och "hopp" har vi lämnat underbara Branäs. Vilket ställe! Det är så fantastiskt att åka nedför en flera kilometer lång backe, med världens utsikt på, gnistrade snö. Det ger verkligen kraft och energi. 

Vi har haft 5 fantastiska skiddagar med lagom kallt och mycket sol. Vi har varit på skidläger. Vi bodde i lägenhet med 3 sovrum. Tre familjer, 9 personer och 1 bebis var vi i vår lägenhet, ca 80 personer totalt på lägret.

I dag sov Josef länge och väcktes av sin klasskompis Alice med lilla syster Leiah. De bodde i vår stuga och jag har haft nöjet att få gosa med denna underbara bebis under veckan.




Vi har träffat nya härliga vänner och fördjupat relationen med gamla vänner. Så härligt med läger! All mat var planerad och lagd i vårt kylskåp bara att värma. Frukostmat, fika och middagar. Varje dag kl 12 grillades det lunch till oss i backen. Josef hade hela tiden kompisar att åka med och jag med. Tack alla ni från Pingst Jönköping som tillsammans med oss gjorde detta läger. 

Barnen i vår stuga.



Jag njuter av att vara hemma. Så pigg! Har packat upp och kört en tvättmaskin. Nu har jag druckit några koppar Nespresso cappuccino och så ser jag på TV för första gången sen i lördags, X-files.

Home sweet home :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar