20 feb. 2016

Ljuvlig lördag

Jag vaknade ganska tidigt och satte mig då i uterummet med en kopp cappuccino  och pysslade lite i mitt fotoalbum. Underbart!

Vi åt sen frukost. Stekt ägg med ost och bräckt skinka och yoghurt med bär. Sedan åkte Christina och jag till gymmet och tränade. Efteråt satt vi en stund i relaxavdelningens bubbelpool. Vilket bra sätt att börja lördagen på. På vägen hem handlade jag åt pappa.


När jag lagat lunch (köttfärssås, makaroner, vitkål och morot, och vi ätit, kom Adam hem en sväng (han är hos sin pappa nu). Underbart att få krama honom och höra hur han haft det på lägret i Trysil. Vi fikade och spelade spansk skitgubbe och 31, mannen, Adam, Josef och jag.


Sedan har jag suttit i uterummet och läst nya Topphälsa med en massa tända ljus. Utanför snöar det stora tunga flingor. Vi får nog ha vinter ett tag till.

Jag ska strax tona håret eftersom det har dykt upp små hårda hårstrån i OÖNSKAD färg i hårbotten på mig. 

I kväll blir det Melodifestivalen och något gott att äta. Vet inte vad än dock.

En helt ljuvlig lördag!

Även om vi saknar att vara på läger i storfamilj :)

Alla bilder är från mitt Instagram flöde. Vill du följa mig där heter jag Mizaja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar