22 feb. 2016

Lillsonen lagar mat

I kväll var Josef hemma själv för både mannen och jag hade personalmöte och Adam är några dagar längre hos sin pappa för han ska snart till Indien.

Jag ringde hem från jobbet för att höra vad han gjorde eftersom han inte brukar vara ensam på kvällen och då hade han gjort äggröra och diskat. Ha ha vi hade inte tänkt på att säga att han inte skulle använda spisen - men det klarade han galant. Vi har en induktionshäll och den stänger av sig själv om man råkar glömma den. Skönt.



När jag kon hem vid 19:40 gjorde jag spagetti Carbonara till Lillsonen och jag åt sushi. Det absolut godaste som finns!

Mannen och jag har sett en film ikväll som utspelade sig på 70 m-talet, Familjehemligheter. Det var som att kliva in i min barndom igen :)

Nu ska jag sova. God natt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar