6 feb. 2016

Att se fram emot Se guldkornen!

JANUARI gick och vi gjorde många roliga saker!
Vi hade vänner med barn på middag och spel några gånger. Vi var på flera bio. Jag var ute med tjejgänget och hade en rolig kväll. Vi var på avskedsfest för Sofie. Jag tränade med min bästa träningskompis och relaxade ofta i bubbelpoolen efter. Jag sjöng med min härliga kör. Vi hade badkalas för Josef. Pojkarna och jag åkte skidor ett par gånger. 

Om man väljer att se guldkornen, det positiva i livet finns det massor. Det är ett val jag väljer att göra. (Jag fokuserar INTE på de sömnlösa nätter jag haft och alla gånger jag haft ont i magen. Eller de gånger jag varit orolig för mina barn, stora som små.)

FEBRUARI har vi mycket att se fram emot. Yoga och relax :) och mycket andra roliga träningspass. Lolavisning hos mig på torsdag VÄLKOMMEN. After work med alla kollegor. Jag ska även på Lisa Nilsson konsert men vän.
Sportlov och semester med resa till Branäs med härliga människor! Efter 4 sportlov i Sunne blir det nu Branäs som är betydligt större. Vi ska bo i lägenhet i Mickelbyn. Oj vad vi längtar! 


MARS kommer det en weekend i Stockolm med mannen i mitt liv och de två söner. Vi ska se finalen i Melodifestivalen och bo på Scandic. 
Jag ska gå på: Börja gilla - tjejkväll med vänner. Det är mat, mingel och program på konserthuset. Jag ska på kurs en helg med tjejerna. Många skratt väntar. Mannen och jag ska gå på konsert med Andrew Petersen. I mars är det även påskfest!

I APRIL det VÅR och uppställning av husvagnen på västkusten ovh härliga Gullbrannagården - lycka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar