24 jan. 2016

Sovmorgon, grön drink och utekväll

I går var jag ute med ett helt gäng tjejer. Vi var på Småländska kolonin / Brasserie park. Jättetrevligt! Och även om det inte blev speciellt sent så var jag riktigt trött. Jag tog sovmorgon till kl 9:30, när hände det senast?! Kickstartar dagen med en grön drink gjord på kiwi honungsmelon nätmelon spenat och päron. Så gott och väldigt nyttigt. 



Babyspenat märks inte alls när man mixar det men det blir väldigt grönt. Funderar på hur jag ska få i det i pojkarnas smoothie.....


Efter denna gröna drink, ett ägg med kaviar och en kopp cappuccino är jag redo att ta mig an dagen som redan är långt gången. Det är skönt att sova länge som men jag blir störd av att man missar mycket av dagen. Lagom är bäst :)

I dag ska jag träna och hitta på något med Lillsonen som sovit hos sin bästa kompis i natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar