28 jan. 2016

Snöfritt :(


Oj så fort snö försvann! Så tråkigt tycker jag. Det blir ju inte vår än ändå utan regn och några plusgrader.... Idag var vi på utflykt med förskolan till en skogsdunge och lekplatsen i friaredalen. Jag hade meden sagolåda och fick lägga Pippi i höstlöven och inte i snön som jag tänkt. 


Nu börjar vi räkna ner till sportlovet v 7 då Josef och jag ska till Branäs och Adam till Trysil igen. Skidåkning hela veckan ska bli underbart. Jag har aldrig varit i Branäs men det ser väldigt fint ut på bilder.



Fyra år i rad har vi varit i Sunne på sportlovet. Sunne ski är bra skidåkning, men det är inte så stort, så det ska bli kul med en större anläggning med mer variation. Förra året hade jag ont i knäna och åkte inte alls, Josef fick halsfluss och var riktigt sjuk stor del av veckan och sen visste jag inte förrän veckan innan lovet om jag fick semester eller inte. Surt. I år kan det bara bli bättre!!!

Vi längtar till Branäs!!!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar