31 jan. 2016

Nu har hon åkt ...


              Koh lipe


Nu har min lilla flicka åkt och hon kommer hem i maj/juni nångång kanske.
Här rullar hon iväg med Tilia, Karin och Svenne mot Arlanda planet lyfter i em och de är framme i Bankok i natt men då är det morgon där.

Jag är så stolt. Hon har jobbat och tjänat ihop hela reskassan själv. Slitit med gymnasiet och extrajobb och slutbetyget blev ändå väldigt bra. 

Nu går resrutten ungefär så här:
Bangkok 3 nätter, koh phangan ca 5 nätter , koh samui några nätter, koh lipe, Malaysia , Bali , Lombok och sist Australien. Vilket äventyr. Orlando i Florida är det jag rest som är längst bort.

                    Koh lipe

Jag får försöka leva som jag alltid sa till min pappa: -Det är ingen idé att du oroar dig det som händer det händer ändå. Jag ska inte oroa mig men jag kommer tänka på dem hela tiden.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar