7 jan. 2016

Hittat ett snack som funkar!!


Jag har problem med min mage och speciellt när det gäller mellanmål. Jag behöver ha något som man kan ha i väskan när det blir långt mellan måltiderna. Jag har haft knäckebröd men det ger inte extra energi och jag får ont i magen av det ibland. Makrill gillar jag men det luktar ju så och funkar inte att äta "lite diskret". Banan blir brun när den ligger i väskan för länge.

Men idag på Apoteket hittade jag rawfood. Getraw snack. Nötter (mandel, cashew, valnöt i den här smaken) och frukt helt glutenfritt och godkänt för veganer. Jag är inte vegan utan vill ha nått som funkar med min mage :)

Det finns tre andra smaker med som jag inte provat, licorice, Raspberry & goji, tofee & hazelnut.

Gillar att de är småskaligt gjorda "Born in a small Swedish kitchen"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar