1 jan. 2016

Hänger du med?! Och Bokårslista / filmserielista

Jag skrev 386 blogg inlägg 2015. Det var fler än förväntat. Jag har skrivit blogg i 10 år och jag har inte tänkt sluta. Målet år 2016 är att skriva varje dag och gärna lika många inlägg som i år. Hänger du med!?

Min läsning under året har varit katastrofdålig. Inte alla så mycket som jag brukar - slösurfandet tar över. Usch. Jag ska försöka läsa mer nästa år.

Böcker jag läste 2015:
Främlingen del 1, del 2, del 3 - Diana Gabaldon
Det som inte dödar oss (millennium) - David Lagercrantz
Duktighetsfällan, en överlevnadshandbok för prestationsprinsessor -
Joanna Rose, Aleksander Perski
Rensa i röran - Karen Kingston
Skapa ordning och reda - Lotta Abrahamsson
Sonjas hemlighet - Åsa Hellberg
Sonjas sista vilja - Åsa Hellberg
Munken som sålde sin Ferrari - Robin Sharma
Solviken - Annika Estassy
Skuggpojken - Lucifer
Fem på nya äventyr - Enid Blyton
Du går aldrig ensam - Mari Ljungstedt
Fem på rymmarstråt - Enid Blyton
Fem på smugglarjakt - Enid Blyton
---------
Jag har sett en hel del serier och film i paddan och det är roligt. Har försökt skriva ner under året.

Film och serier jag tittat på:
Kalenderflickorna
Cyber CSI
Orange is the new black
Prinsen och jag
Jurassic world
Jurassic Park
Star wars: Det mörka hotet
Harry Potter och dödsrelikerna
Black code
Quantico
Arrow
Prins Caspian - Narnia
Code 100
Modus 
Bron
Home
Breaking dawn
Cirkeln
The diamond conspiracy 
Min granne Totoro
Jönssonligan Den perfekta stöten
The incredeble hulk
Wedding breakers
Det tredje ögat
Tyst vittne 1-4
Fast and furious
Fast and furious 2
The girl with the dragon tatoo
Annika Bengtzon-Nobels testamente
An act of violence
Scooby-doo! Mångalna monster
Beck - invasionen
Fifty shades of Grey
Filmen G som i 
Madicken
Boxtroll
Djungelboken
Frost
Tillbaka till framtiden 2
Återträffen
Beck-familjen
The Impossible
Boktjuven
Beck - rum 3002
10 000 timmar
Vampire diaries säsong 1-4
Blå ögon säsong 1
Cinderella story

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar