1 jan. 2016

Bioår

Jag gillar att se film och helst på bio. År 2015 har jag sett 24 filmer på bio:

Snobben
Tsatsiki farsan och olivkriget
Mocking Jay part 2
Lasse Maja Stella Nostra
En underbar jävla jul
Ett päron till farsa - nästa generation
The walk
Hotell Transylvanien 2
Min lilla syster
Insidan ut
Paper Towns
Home
Pitch Perfect 2
Spy
Avengers-Age of Ultron
Askungen
Annie
Insurgent
En natt på museet 3
The theory of everything
Big Hero 6
Hobbit del 3 - femhäraslaget
Kingsman: The secret service
Micke och Veronica

Det är två i månaden ...men många är gratis förhandsvisningar genom bioklubben.

Vi började året med en biofilm, mannen, jag och Josef. Det kommer ett eget inlägg om det. Eftersom jag ser så mycket film blir det en ny kategori till höger i bloggen nu (i webbversionen).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar