21 jan. 2016

Besökt skolan

I dag började jag sent och jag passade på att vara med en timme i skolan innan jag började. Jag har inte hälsat på i 3:an någon gång. Så roligt! Jag är imponerad av de lärare Lillsonen har. Så bra och kan skapa ett sånt lugn och arbetsro i klassrummet. Jag har själv gått på den skolan och mina tre yngsta barn har gjort det. Efter dagens besök känner jag mig fortfarande mycket nöjd.

Jag var med på morgonsamling och en svenska lektion.


På jobbet var vi på utflykt med barnen i ett vackert vinterlandskap. Solen sken och det var riktigt kallt. Vi gick inte lika långt som vi brukar när vi går till skogen eftersom det var så kallt.

I eftermiddags hade Josef sin bästis här och då fick jag veta att de har flickvän båda två :) Så söta 9-åringar med varsin tjej.

Ikväll var det pulkaåkning på scouterna. Termometern visade minus 13 men de hade tänt en eld bredvid backen där de kunde värma sig. Jag passade på att fika hemma hos en vän medan scouterna var. Jag fick en kopp kaffe och en så god Cupcake.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar