5 jan. 2016

Äventyrsbad


I dag åkte Josef och jag till badet med Christina och hennes tre barn. Vi var där 3,5 timme och de badade och hade roligt hela tiden. Jag gillar Rosenlundsbadet sen de fräschade upp duscharna. Det får bli bad snart igen för det var länge sedan och Adam kunde inte följa med idag. Halsontet blev feber och idag vaknade han inte förrän 12 och då med 39 graders feber. Usch. Sofie som var ledig idag såg till honom tills vi kom hem från badet vid 14 tiden och hon hade gett honom Ipren.

Nu ikväll verkar han lite piggare. Vi har ätit mat från Max som han gillar och fikat på årets första semla. 

Det är väldigt lugnt här hemma. Alla tre barnen läser/leker/ser på film på sina rum och jag har suttit i fåtöljen och läst några timmar. Skönt.


Sent ikväll ska Sofie och jag på bio. Tur jag köper billiga biljetter via kommunen för nu jag det gått åt en hel del.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar