2 nov. 2015

Scrapmara i Falköping

I helgen var jag på en så trevlig och välordnad scrapträff i Falköping anordnad av Scrapfabriken. Fantastiskt god mat lagad på plats från grunden och hembakat fika, godis. Jag har ätit mer onyttigheter på två dagar än vad jag gjort under hela året innan.

Jag har fått så många skratt och så mycket ny inspiration. Jag vann fyra vinster med, så lite nya saker har jag också med mig hem

Jag åkte ihop med sju andra tjejer här från Jönköpings trakten och vi övernattade på liggunderlag i en angränsande sovsal. Det gick bra att sova 25 personer i en sal. På söndagen vaknade jag tyvärr med dunder huvudvärk och jag kände mig febrig hela dagen. Försökte mota bort det med alvedon och mycket kaffe men tyvärr kände jag av det hela tiden.

När jag kom hem vid 18 tiden var jag bara uppe en liten stund innan jag la mig. Jag packade inte ens upp...


Här är fyra kort jag gjorde på olika utmaningar. Papper från Gummiapan och stämplar från Pysseldags, Lawn fawn och Citrus twist. Jag gjorde även layouter och PL uppslag. Återkommer med bilder på det i ett annat inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar