17 okt. 2015

Veckan som försvann

Vad hände med v 42? Det sa svisch och så var det helg.... Jag har känt mig krasslig men ändå jobbat på och haft hur mycket som helst att göra. Men när man har roligt går det fort...

I onsdagskväll var det 16 st jättetrevliga tjejer här hemma och provade superfina kläder. Jättetrevligt! Jag beställde ett par högklackade boots och en stickad klänning. Vi åt frallor, citroncheescake och pollycookies.

Torsdagen jobbade jag. Läste läxor med sonen och lagade mat. På kvällen hade vi arbetsplatsträff på jobbet. 

I går fredag jobbade jag länge och stängde förskolan. Jag hälsade på pappa på Kristinedal och åkte sen hem till Lillsonen. Han har börjat gå själv hem från fritids när jag jobbar länge. Jag fixade mat till honom. När mannen kom hem, körde han mig till "Klosterkungen" för after work med de bästa kollegorna. En jätte trevlig kväll med jobbisar från både Västra 1 och Västra 2. Andra after worken sen i augusti när jag började. De är så roligt att träffas lite privat och lära känna varandra utöver arbetet.

Jag borde varit trött idag, lördag morgon, men jag vaknade tidigt. Halsen är som taggtråd och jag är så hes. Skönt för min omgivning för jag har ju en förmåga att prata "lite".

Jag leder ingen vattengympa idag och det är tur det. Jag har faktiskt inte tränat på hela veckan eftersom jag känt mig "sådär" i kroppen. Oj vad jag saknar det!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar