3 okt. 2015

Torghandel och bad

Efter min träning skulle jag titta på Josef innebandyträning och sen köra hem honom och tre pojkar till. Roligt att se hur de utvecklats de här tre åren de spelat.

Innan jag hämtade dem passade jag på att titta lite på torghandeln på västra torget. Jag köpte en dörrkrans och liljor.


När vi kom hem åt vi god mat (kött och potatisgratäng) och jag tog en cappuccino i uterummet innan det var dags att åka till badhuset. 


Är DU 
ensamstående förälder? Jag hjälper till i ett nätverk som ordnar mötesplatser och aktiviteter för föräldrar och barn. I dag hyrde vi Råslättsbadet i två timmar. För en 20:a/vuxen fick alla bada + fika med smörgås och kaka. Josef och jag hade så roligt. 

Nästa aktivitet är RESA TILL ULLARED MED EGEN BUSS DEN 17/10. Är du ensamstående mamma eller pappa kan du följa med. Läs mer på hemsidan pingstjonkoping.se/singoalla

Efter badet var vi väldigt trötta. Vi åt tacorester och nachos och såg på TV.

Det var vår lördag det!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar