24 okt. 2015

Tidig morgon

Undrar om jag får övertidsersättning? I går kväll tänkte jag på jobbet hela kvällen och när kl ringde i morse drömde jag om jobbet. Är det kvalificerad övertid tro ?! :) 
Det är tur jag trivs!

Nu är det tidig lördag morgon och jag har druckit 2 koppar cappuccino och ätit frukost. Nu ska jag till torget och köpa blommor till min mammas grav. Sen kl 9:30-11:30 jobbar jag på Nordic Wellness Atlantis spa. Jag leder två gympapass i rad och det blir min första träning den här veckan, så mycket har det varit. Jag räknar med att få in ett CX workspass i morgon eftermiddag med. Att det ska vara så svårt att få in träningen på vardagar om jag inte går före jobbet. Nästa vecka ska jag boka pass då blir det av. Ett tips till mig själv och kanske någon annan.

Klockan 12 ska vi på lunchkonsert. Lillsonen har sovit över på "läger" med sin kör och två andra och klockan 12 ska se sjunga. Mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar