11 okt. 2015

Lillsonen hemma!


Lillsonen är hemma från sin hajk och han hade sovit gott i tältet med kamin i. De hade eldat hela natten. Så mysigt! Jag är så tacksam att det finns människor som ställer upp som scoutledare och ger av sin fritid och sitt engagemang!

Jag passade på att umgås lite på egen hand med Adam när Josef var iväg. Mat, fika och bio. Så mysigt!
Även om sonens val av film "Ett päron till farsa nästa generation" var lite väl "tramsig" för min smak. Det blev många skratt ändå :) Café Adelantes varma choklad är tydligen toppen...enligt både Adam och Sofie Cappuccinon är OK men jag gör godare hemma i min Nespressomaskin. 


Sandra har varit hemma i helgen (jobbade extra). Härligt! I går kväll åt vi middag tillsammans allihop. Jag saknade Emma. Det bästa är när alla mina fem barn ses samtidigt. Efter maten och en massa smink plattång och hårspray gick Sofie och Sandra ut. De skulle lyssna på Kartellen. Jag sov gott långt innan de kom hem. Är man 19 år och snart 26 år behöver mamma inte vänta uppe :)


Nu är det söndag och vi ska på scoutinvigning i Fjällstugan. Jag känner mig lite seg men tror faktiskt att jag ska träna ikväll :) Min träningskompis Christina räknar med det och då är det inte lika lätt att klicka på avboka i appen :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar