27 okt. 2015

Favoritpass


Utöver att jag leder två Aqua pass varje lördag behöver jag egen träning. Framför allt muskekträning av mage, rygg, armar/axlar och ben. Jag har hittar mitt favorit pass, CXWORKS. Ett högintensivt corepass med fokus på de muskelgrupperna framför allt magen.

Söndag och måndag har jag varit på det nu och det är dagar som passar mig. Lite dumt att det blir träning två timmar oå lördagen och sen söndag måndag med. Men det får vara så för det passar livet i övrigt och barnens aktiviteter.

Om det är någon som vill ha en provvecka på Nordic Wellness säg till. Och om du vill prova vattengympa med mig en lördagförmiddag kan jag ordna det.

"All träning som blir av är bra träning"


1 kommentar:

  1. Hej Maria!
    Jag heter Caroline Engvall och följer din blogg. Superfin.
    Jag jobbar som skribent för magasinet Vi Föräldrar och ska skriva ett reportage med tre familjer under rubriken ”jag är nöjd med ett, tre respektive fem barn”. Det yngsta barnet ska vara under eller cirka ett år. Förälder + barn ska kunna fotograferas i Stockholm och det kommer att bli superfina bilder. Stämmer det in på dig som fembarnsmamma? Skulle du vilja vara med? 
    Mejla gärna caroline@mixmedia.se, så kan jag berätta mer.

    Varma hälsningar
    Caroline Engvall

    SvaraRadera