4 okt. 2015

Barnens biodag


dag har jag sjungit på Fjällstugan. Jag sjöng bland annat Ett brinnande hjärta av Michael Johnson. - "så din kärlek lyser igenom mig - lys igenom mig" 
Så aktuellt idag! Vi måste ta oss ut ur vår bekvämlighets zon, ur vår trygga sköna TV soffa och göra skillnad. Lysa i någons mörker.... Det var roligt att sjunga. 

Efter Fjällstugan, kl 12, var jag och Lillsonen på bio, Hotell Transylvanien 2. Den var söt. Faktiskt bättre än 1:an tyckte både sonen och jag. Det var barnens biodag så det var halva priset. Mysigt!


Efter bion var vi hemma och åt lite lunch och sedan var det Taekwondoträning. Sonen tycker det är så roligt!


Efter sonens träning var jag på "min" träning med min vän och träningskompis Christina. Människan är i grunden lat ;) Jag smsade henne och frågade om hon var tillräckligt frisk för att träna (hon har varit förkyld) jag hoppades att hon ville avboka men INTE. Det är det som är fördelen med en träningskompis. Vi körde Grit Cardio med Ida, ett högintensivt pass. Hjälp så slut jag var!! Undrar om jag jan röra mig i morgon?!  Men vi orkade i alla fall lite crosstrainer efter. Sedan var det skönt att sitta i bubbelpoolen en lång stund.


Ikväll hämtade jag hem Adam och Sofie från sin pappa. Älskade barn som jag saknat dem!!!!! De är borta 4 dygn ochär  sen hos mig i 10 dygn men jag vänjer mig aldrig. Man tror man ska gå vara med sina barn jämt. Det blev Popcorn och godis tillsammans vid TVn och så blev jag illamående och fick gå och lägga mig alldeles för tidigt, dvs INNAN Bron.

God natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar