3 sep. 2015

Matematikhandledare ( matematiklyftet)

I går förmiddag var jag på kurs -  eller kompetensutveckling heter det. Det var för matematikhandledare i matematik lyftet som all personal ska gå,och jag skulle visst bli en sån handledare. Det har intressant men kanske inte så jättemycket nytt under solen. För så där en 6-8 år sen var mitt förskoleområde,,Väster, med i uppdrag matematik och det kändes som om det var ganska likt. Det ska bli roligt att arbeta med vardagsmatemarik i alla fall.

Jag trivs så bra på mitt nya jobb och det är jag tacksam för. Det vet man inte innan.

Härom dagen hälsade på mitt förra jobb och där väntade en underbar present från ett barn med familj "Recept för sommarkänsla" på en mugg. Så fin! Jag blev verkligen jätteglad för tanken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar