20 sep. 2015

Helg


I fredags morse vaknade jag av en massa regnsmatter på taket. Bbrrr ösregn. Men jag vet ju att det brukar klarna upp under dagen och det gjorde det. Eftermiddagen var solig men blåsig. Efter jobbet hade Josef och jag en myskväll med pizza och lördagsgodis (i fall vi skulle glömma köpa godis på lördagen och det gjorde vi). Mannen kom hem senare.

I går, lördag, ledde jag två Aqua pass på förmiddagen. Jag måste verkligen rekommendera er att prova Aquaträning om ni inte gjort det. En massa kondition och styrka på ett skonsamt sätt. Säg till mig om du vill prova, lördagar 9:30 brukar det vara platser kvar. Efter lunch träffade jag Christina. Vi gick en riktigt lång promenad på drygt en timme. Skönt!

Sandra är hemma från Göteborg och hälsar på. Roligt att träffa henne och få höra lite om hur hon har det på universitetet. På kvällen orkade jag inte göra någonting mer än äta nachos och se på TV. Trist och jag gillar det inte. Tv-soffan två kvällar i rad känns verkligen som slöseri men så blev det.

Tidig söndagmorgon nu. Mannens väckarklocka väckte mig kl 7:15. Det vara bara jag som vaknade konstigt nog. Nu dricker jag dagens första cappuccino i sängen och planerar dagen. Ska träffa goda vänner vid kl 10.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar