5 sep. 2015

After work - grillfest

I går var jag och 10 kollegor hemma hos min kollega på after work. Så trevligt! Gott och grilla och vädret var perfekt. Vi kunde sitta ute till ca 21 tiden och efter desserten flyttade vi in. Melinda, som vi var hos, hade gjort en fantastiskt god potatissallad på egenodlade potatis och färska örter från deras egen trädgård. Desserten var en fantastisk till "skapelse".

Hemmet var fantastiskt vackert. En röd tråd genom hela inredningen och så fint. Det märktes att det var två med intresse för heminredning som bodde där.



Efter en helkväll med massa trevlig prat, musik och dans somnade jag som en stock alldeles för sent.
Nu är det lördag morgon och jag äter frukost med Lillsonen. Jag ska iväg och jobba. Två Aquapass på raken ska jag hålla i. Inte speciellt pigg, men glad :)

Sen väntar bad på Råslätt med vänner och kräftskiva ikväll. Ibland händer allt roligt på en gång ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar