3 aug. 2015

Nytt jobb

I dag började jag på mitt nya jobb. Det kändes så konstigt att åka förbi den förskola som varit mitt jobb i nästan fyra år och fortsätta fem minuter till.

Från att ha varit den som jobbat nästan längst till att vara nyast. Men det kändes jättebra. En go härlig stämning i huset. Den mesta personalen på plats idag men inte så många barn så vi har hunnit prata och planera en del.

Märkligaste känsla var efter jobbet. Ingen att hämta på fritids och inga barn hemma att skynda hem att laga mat till. Josef är på läger och Adam och Sofie är hos sin pappa. Så jag passade på att hälsa på pappa efter jobbet.

Sedan satt länge i trädgården och lyssnade på ljudbok och efter det gick jag en kvällspromenad med Christina.

Härligt att sommarvärmen kommit på besök!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar