18 aug. 2015

Mitt och ditt

Det är så tråkigt att människor inte kan skilja på mitt och ditt. I juni blev Josefs cykel stulen, vid skolan, trots att den var låst. Hela sommaren har han cyklat på en för liten trasig cykel. I går var mannen och han lediga eftersom fritids var stängt och då hade de varit och köpt en ny cykel. 

En jättefin Scott mountainbike. Inget vi egentligen hade råd med och känns rätt orättvist när Adam fick sin Scott cykel när  han fyllde 13 år...men tjuvarna såg till att Josef fick en ny cykel. (Vi letade begagnat men hittade ingen)

På kvällen tog vi en cykeltur runt områdrna. Pojkarna på sina fina 21 växlade cyklar och jag på min begagnade 4 växlade Skeppshult jag köpte för 500kr. Bortskämda JA.

Nu låser vi fast dem vi väggen....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar