3 maj 2015

Välordnad träff

I lördags deltog jag i Gummiapans Scrapträff. Jag har inte varit på den träffen tidigare men det lär bli flera gånger! Så bra och välordnat. När vi kom fick vi en goodiebag:

Flera stämplar, chipboard och Gummiapans nya papper i. Vi fick också material till 4 saker som vi gjorde på plats i så kallade "make and take" demonstrationer. Vi gjorde en flaska med etikett, ett anteckningsblock, ett plånbokskort och en recepthållare. Ville man inte göra det på plats fick man ta med sig materialet.


Jag arbetade med mitt PL album men de uppslagen har jag inte fotograferat än. Jag gjorde några studentkort som ska 
säljas och födelsedagkort också.

Så kul och jag har massa ny inspiration. I dag, söndag har jag pysslat litegranna. Inte jättemycket för jag har suttit ute i solen och läst också. Nu väntar en hel arbetsvecka med en del planerat på kvällarna t ex våruset så det blir inte så mycket pysseltid.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar