24 maj 2015

Mina barn INLÄGGET BLEV EJ PUBLICERAT

Jag är så glad att jag har mina barn. Min man har varit i Göteborg sen i onsdagskväll. Han är med i landslaget (i minigolf) och spelar nationscupen där i helgen. Jag har inte varit på topp, har ont i magen och är lite hängig. Men mina barn är så hjälpsamma och fina och jag är så glad för det. Det fixar och grejar och gör allt för att underlätta för mig. 

I går hälsade vi på Emma i hennes nya lägenhet i Göteborg. Eller lägenhet... Det var en fin villa. Ett tvåfamiljshus med två lägenheter i som låg så vackert på landet. Torvhögs gärde heter det och det ligger i Olofstorp. Helt nyrenoverat med toppmodernt kök och badrum med massagedusch. Jag är så glad för hennes skull, att hon fick den här lägenheten. Den ligger bara några busshållplatser från hennes jobb som socionom i Gällbo centrum.

Sandra, min andra vuxna dotter, var också med. Hon har sökt tjänstledigt från sin fasta tjänst här i Jönköping och har sökt till universitet i Göreborg i höst, så snart bor hon också i där. 
Några bilder:











Vi åkte hem ganska tidigt och på kvällen såg jag Sofie, Adam och Josef på Eurovison. Jag och Josef var väldigt trötta så vi sov en stund i mellanakten men vi vaknade så vi fick se när Måns vann. Härligt! Sverige har många talanger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar