4 maj 2015

Fotoutmaning

Jag har ibland det trögt med fotograferandet. Inte för att jag inte tar bilder, för det gör jag varje dag, på allt. Men just kreativa foto efter tema.... Därför är jag med i en fotoutmaning på Instagram nu i maj. Var det i mars med och lyckades varje dag. Provar i maj med för konstens skull :) 

Tema Dag 1: Första


Dagens första måltid är frukost. Efter en kopp cappuccino (alltid det först!) åt jag Naturell youghurt med olika sorters melon och en skopa protein pulver (Fresubin från Apoteket) och ett knäckebröd med vit Castelleo.

Tema Dag 2: Lördag

Lördag. En lördag kan, om jag har tur, innebära läsning för mig. Jag älskar böcker!!! De här tre står på tur:
Tomas Sjödin Det händer när du vilar och Det är mycket man inte måste och Bill Hybels Enklare. (Lyssnar i Storytell med efter som det kan man göra samtidigt som man går till jobbet, lagar mat, viker tvätt osv..)

Tema Dag 3: Rosa

På mitt köksbord har jag just nu underbara rosa liljor som jag fått. De skänker mig glädje varje gång jag kommer in i köket. Älskar liljor! 

Tema Dag 4: Cirkel

Klockan är en cirkel och tiden går runt runt.

Tema dag 5 Fri:

Utsikt från min Lamino vilstol i vårt uterum. Regnet smattrar på taket men här inne är det varmt och skönt. Fri sikt ut över ängarna.


#fotoutmaningmaj2015  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar