21 mars 2015

Efterlängtad sovmorgon

Jag gillar att sova! Men nu för tiden vaknar jag alltid 6:20-6:30,nån gång. Det är då min väckarklocka ringer på veckorna. Jag har så svårt att somna om! Det är minst en månad sen jag lyckades sova en lördag eller söndag morgon. Men i morse somnade jag om! Underbart! Vaknade kl 9:30 och undrade vad som hände :)

Jag gick upp och stekte ägg och bacon till de som sov (Adam och hans kompis Gustav) och mannen och Josef som kom hem från innebandyträning. De hade med sig färska frallor hem. Gott med brunch, som det blev, för kl var 10:30 innan vi åt.

I morn kan inte det bli lika lång sovmorgon för jag ska vara i Dalvikskyrkan, med jobbet, och ha familjegudstjänst där. Men sover gärna längre än till 6:30. Så skönt att sova!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar