2 feb. 2015

Sjöhaga pensionat


Lördag lunch till söndag lunch vara jag med 15 andra tjejer i Furusjö på mysiga Sjöhaga pensionat. Byggnader från trettiotalet som var renoverade och inredda i femtiotalets stil. Mitt enkelrum var en romantisk dröm. På femtiotalet blomstrade detta pensionat och var lyxigt eftersom det fanns varmt och kallt vatten på rummet :)

Vi har pysslat massor! Jag har gjort tre project life uppslag, en månadssida och två kort. Vi har gapskrattat, inspirerat varandra med kreativa tips men även haft djupa samtal om livet. Tänk att min hobby Scrap booking gett mig så många nya människor att umgås med. Människor jag aldrig träffat annars. Kul kul!

Maten på Sjöhaga vara fantastiskt god och vällagad. Vi åt Lasange med grönsallad, exotisk planka med potatisgratäng och kycklingfilé med ris, broccoli och dragonsås.

Lite bilder:










I dag börjar jag sent men jag vaknade riktigt tidigt ändå.... 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar