21 feb. 2015

Fredag

Jag gillar fredagar! Ledig helg ligger framför, med lite JIK pojkar innebandymatcher och pyssel. Men lediga!

Det blev lite tung avslutning på veckan med två intensiva dagar på jobbet, samtidigt som jag fick en släng Josefs halsvirus. Varje gång jag svalde kändes det som krossat glas i halsen.
Men det blev lite fredagsträning ändå för jag hade ingen feber och är var pigg.

Zumba som är så kul!!! Och vattengympa med bästa Rosa som instruktör och trevligt sällskap av fd kollegan. Josef hade hur kul som helst på barnvakten och jag var helt lycklig efter träningen som man blir av endorfinerna. Jag fick dessutom en kommentar om min viktminskning av en jag inte sett sen september när jag vägde 25 kg mer. Kul att det börjar synas och framför allt att jag inte har ont i knäna.



Efter träningen var det skönt att inte behöva åka hem och laga mat utan gå på familjeafterwork i Bymarkskyrkan . Jättegod mat, trevligt sällskap och quiz.

Jag gillar verkligen kyrkor som gör saker för hela familjer och olika sorters familjer. Tänk så skönt att bara komma bort en fredagkväll utan att behövs fixa något.

Toppen Bymarkskyrkan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar