28 jan. 2015

Vardag :)

I dag efter jobbet följde Josefs kompis Felix med hem. De har börjat på taekwondo 2 gånger i veckan och de tycker det är så kul! Kondition och koordination tycker jag är två ord som betecknar den träningen bra.

Jag gjorde spagetti carbonara som blev riktigt god. Jag blandade min med kokt riven blomkål och familjens blandade jag med spagetti. Gott! 


I dag på morgonen har jag varit på vårdcentralen Wetterhälsan som jag valt att tillhöra. Återigen slås jag av vilken fantastiskt bra vård jag får mot när jag tillhörde Hälsan 2.... för samma pris :)

Mitt blodtryck var väldigt lågt och fick tas tre gånger, 105/70. Ja, lågt men hellre det än tvärtom. Passade på att väga mig och ta ett midjemått också och det gjorde mig riktigt glad :) Nu ska jag bara få till träningsturneringen med mitt nya schema. Denna veckan är det riktigt svårt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar