15 jan. 2015

Synkoll - träning och taekwondo

Dagen har rusat i 190 km/h. Gick fram och tillbaka till jobbet idag och konstaterade att jag förlorar totalt 20-30 minuter på det och det kan det vara värt för att få den vardagsmotionen, absolut. Det blåste väldigt kallt när jag gick men regnade inte då - tack och lov.

Adam och jag har tränat på Nordic Wellnes city idag. Armar och kondition. Skönt! Han är så hurtig och peppar mig verkligen. Framför allt kommer jag iväg - för vem vill göra sitt barn besviket när man bestämt...inte jag!


Adam var hos "optikern" med :) (min man Göran) Tyvärr har han ett brytningsfel och han var inte alls glad över att han behöver glasögon. Han var riktigt ledsen. Svårt.


I dag började Josef och hans kompis Felix på Taekwondo. Det verkade jättekul och var otroligt bra träning. Kondition, koordination och respekt. Sandra var med och tittade och Felix mamma Susanne med. Pojkarna ska träna det en gång i veckan och Josef längtar redan till nästa gång! Vi fick oss ett gott skratt när de skulle göra armhävningar he he Det får vi träna på.


Ikväll var hela familjen riktigt trött. Vi såg på Sveriges mästerkock. Så duktiga de är! Nu sover pojkarna, Sofie pluggar och mannen ser på TV. Jag ska lägga mig nu fast klockan bara är 21.30. Fredag i morgon och veckans sista arbetsdag. Jag slutar redan 12:30 i morn. Det blir eftermiddagsbio och fredagsfika på bageri Rosetten tror jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar