9 jan. 2015

Skolan

Så har skolan börjat igen. Det gick förvånansvärt bra att väcka pojkarna i onsdags morse. Vi har successivt vänt tillbaka på dygnet och de har inte varit så trötta efter två tidiga mornar och två skoldagar som jag trodde.

En annan lite kille, som var trött, hade vi på besök igår. Han somnade gott mitt i leken på vårt stengolv i hallen. Så söt!


Så roligt att träffa sina vänner efter när man inte setts på länge. I går var min vän Josefin här och vi åt och pratade länge. Så kul att ses och ha tid att prata!

I veckan var jag hos min vän Kamilla och vi hade också en lång pratstund medan barnen lekte. Christina har jag träffat en hel del under helgerna nu eftersom vi bor grannar och promenerar/tränar ihop. I eftermiddag kommer en annan kompis hit, Susanne, som jag inte sett på länge. 

Vänner är viktiga och är de riktiga vänner finns de kvar även om man inte ses på länge p g av olika orsaker. 

Känner mig så glad att jag fina vänner!

1 kommentar:

  1. Hej!!
    Bra vänner är som stjärnor,
    Du se dem inte alltid men du vet alltid att dom finns där.

    SvaraRadera