18 jan. 2015

Examen

I går examinerades min förstfödda dotter Emma på universitetet i Växjö. Hon är nu färdig socionom! Jag är så stolt och glad att hon är färdig.

Familjen, med alla hennes fyra syskon, åkte dit och var med. Vi hade med oss en tårta som vi åt av i hennes lägenhet innan vi gick till ceremonin.

Det var en glädje att gå genom Växjö campusområde med mina fem barn och jag kände mig så stolt över dem alla fem. Tre i klänning och höga klackar och två i skjorta och fluga, dagen till ära. 

Efter cemonien var vi ute och åt tillsammans. Dottern blev glad för sina presenter men gladast var hon nog över examens beviset :) Äntligen är alla pluggtimmar i biblioteket över.

Nu väntar flytt till Göteborg och jobb där.





Har några fina bilder på alla fem, tagna med systemkameran, men de har jag inte laddat in i datorn än. Den har inte wi-fi :)

De kommer senare idag...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar