13 jan. 2015

En vanlig tisdag...

Jag gör oftast smoothie till pojkarna på morgonen. I stället för att de äter en smörgås, dricker juice och slevar i sig lite yoghurt från en tallrik äter de smörgås och dricker ett god smoothie med massa nyttigt i till. 

På bilden ser ni vad jag har i. I bland har jag hallon också. Proteinpulver köper jag på Apoteket och det är helt utan smak :)


Efter jobbet tränade jag och Adam. Gåband, cyckel och armar. Jag hade gärna legat på soffan, men har man bestämt med sonen är det bara att ge sig iväg. Två pass till har han bokat in med mig i veckan. Jag gillar verkligen att Nordic Wellnes börjat med att barn 11-13 år får träna tillsammans med sina föräldrar. Toppen!!



Efter träningen åkte Adam på pingis- träning. Josef lekte med Felix och min kompis Susanne kom och fikade. Kul! 

I morgon jobbar jag sent vilket innebär att klockan inte ringer 6:30 som vanligt. Skönt för jag är trött ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar