28 dec. 2014

Jullov

             Sandra, Sofie, Emma
             Josef, Johan, Adam 

I dag vaknade jag först av alla i familjen kl 8:55. Vi sover länge på jullovet. Lillsonen önskade sig en väckarklocka i julklapp och det fick han. Den ringer kl 9 varje morgon :) tur det.

I går var mannen, lillsonen och jag hos min pappa en sväng. Han mådde bra och var nöjd med livet. Det är skönt för mig som närmast anhörig att han finner sig tillrätta på boendet. Personalen är fantastisk säger han och maten med.


I går jobbade mannen 10-15 men idag är han ledig igen. Idag måste jag komma loss från fleecetröja och mysbyxor.....
Sandra kommer hit en sväng och ska vara barnvakt. Mannen och jag ska gå på mellandagshockey och förhoppningsvis se HV 71 vinna mot Skelkefteå. Kul!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar