21 dec. 2014

Födelsedag

går fyllde jag år. Niode födelsedagen utan min mamma (eller hon levde för 9 år sen en var väldigt sjuk oh dog sen 30/12-05). Den här tiden advent, lucia, min födelsedag och jul är saknaden efter min älskade mamma störst. Fast jag är vuxen med egen familj och tom nångra vuxna barn så, saknar jag henne så mycket. 

Men jag hade en bra födelsedag! Man och mina tre barn som bor hemma kom in och sjöng med fina paket.

Blev mer firad under dagen. Min fina vän och numera granne, Christina kom in med ett halsband i silver hon gjort :)



Halsbandet matchade mannens present - berlock till story armbandet. Fyrkantigt kors. Så fint!

Jag fick body butter och ett jättefint barncancerfonden armband också. Att fylla år precis innan jul är ingen jättehit men vad gör man. Jag är glad och tacksam för livet.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar